Thailand/Laos. nog 1 weekje en we vertrekken

23 oktober 2018 - Grashoek, Nederland

inpakkenfullsizeoutput_b10Onze reis naar Thailand met vertrek op 1 november staat voor de deur. Nog 3 nachtjes slapen in ons reeds verkochte huis in Grashoek.

Een droom is werkelijkheid geworden. Het huis in Grashoek binnen een week verkocht. Grond gekocht op Camper Village in Arcen. Daar gaan we een chalet laten bouwen.

We gaan in de toekomst  een groot deel van het jaar camperen. Afwisselend met " wonen" in Arcen. Ook de plannen om minder te werken zijn gemaakt. Loopend Vuurtje blijven we besturen op afstand. Goede mensen op de werkplek die het prachtige werk, als reisbegeleiding met plezier willen doen.

Wat een hektische tijd. Opruimen en afscheid nemen. We hebben afstand gedaan van bezittingen in de vorm van spullen. Geinspireerd door het camperen, waarbij je op 6 vierkante meter weken woont en dat is perfect. We hebben zo de behoefte om minder bezittingen te hebben en meer vrijheid. Geen zorgen over onderhoud van je huis en je tuin.

We hebben de liefde en elkaar en dat is een groot goed. We hebben tijd en ruimte.

Tijd om je te vervelen, Tijd om te denken, te kijken, te voelen. Ruimte om in de verte te staren en ruimte om de dag in te delen zoals jij het wilt. Ruimte en tijd om veel buiten te zijn. Om te wandelen, te fietsen. Tijd om passanten te ontmoeten. Passanten worden onze kennissen en kennissen onze vrienden. Gesprekken voeren, samen lachen, samen eten, samen drinken en vooral een verbinding voelen. Nieuwsgierig naar alles om ons heen. Met deze gedachtes gaan we op reis. 2018 raakt op en we willen met deze gedachten 2018 afsluiten.